Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pauline van der Meer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pauline van der Meer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga meehelpen op cultureel centrum Boka Loho www.bokaloho.nl. Daarnaast ga ik lesgeven op de plaatselijke basisschool waar ik samen met Lieke den Dekker een nieuwe zelf ontworpen methode voor kunsteducatie zal introduceren.

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2009

tot maandag

18 Maart 2009

pallum

11 Maart 2009

typisch

04 Maart 2009

european wife

18 Februari 2009

het thuisfront op bezoek
Pauline

Ik ga meehelpen op cultureel centrum Boka Loho www.bokaloho.nl. Daarnaast ga ik lesgeven op de plaatselijke basisschool waar ik samen met Lieke den Dekker een nieuwe zelf ontworpen methode voor kunsteducatie zal introduceren.

Actief sinds 08 Nov. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26015

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: